Jump to content
WnSoft Forums

erreurs en appuyant bouton "Objet et Animations"


diapoyvon

Recommended Posts

1 :Après appui sur le bouton "Objet et Animations" d'une vue, très souvent, une fenêtre avec l'intérieur opaque s'ouvre à la taille de la vue, mais c'est tout, il ne se passe rien d'autre, je suis obligé de tuer la tache PTE et de relncer PTE.

2 :Dans les quelques cas ou l'image apparait à l'intérieur de la fenêtre, si je veux créer un masque, après configuration du masque, après apui sur le bouton "Validation" apparait un message d'erreur dans une fenêtre :

"Access Violation at address 005615A8 in module PTE : Read of address 00000018" , l'appui sur le bouton "OK" relance le message d'erreur : je suis obligé de tuer la tache PTE et de relncer PTE.

J'utilise PTE de luxe 7.5.1.0 sous Windows XP SP3 avec VMware Fusion version pro 5.0.3 en plateforme virtuelle sur un Imac OSX Version 10.8.4, processeur 3.06 Ghz Intel Core 2 Duo avec 8 Go de Ram.

Es-ce que quelqu'un à déja eu ces problèmes, ou es-ce que quelqu'un à le même genre de configuration et à réussi à résoudre ces problèmes?

Merci d'avance de voes réponses

diapoamateur

Translated by Lin - would one of our French speakers please check the accuracy here? [edit Gerard de Lux: yes, Lin, your translation correctly reflects the original; I've nevertheless made some changes]

1: After pressing the "Objects and Animations" button of a slide, frequently, a window with opaque inside opens to the size of the slide, but that's all, nothing else happens. I have to kill the task and restart PTE

2: In some rare cases where the image appears inside the window, and I want to create a mask, after the mask configuration and after having pressed the OK button, an error message appears in a window: "Access violation at address 005615A8 in module PTE Read of address 00000018", pressing the "OK" button brings the error message back: I am obliged to kill the process and restart PTE . I use PTE Deluxe 7.5.1.0, Windows XP SP3 Pro version with VMware Fusion 5.0.3 virtual platform on a iMac OSX version 10.8.4, processor 3.06 GHz Intel Core 2 Duo 8 GB of Ram.

Does someone else also have these problems, or is there someone with the same kind of setup who has managed to solve these problems? Thanks in advance for answers.

diapoamateur

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...