Jump to content
WnSoft Forums

how to burn dvd and add mp4 file


gilbert83

Recommended Posts

Bonjour,

Je suis fan de PTE pour la grande qualité du rendu, les multiples possibilités et je salue toute l'équipe du développement (Igor et toute son équipe) pour leur fabuleux travail.

Je voudrais creer un DVD et ajouter la même vidéo en format MP4 ( meilleur qualité) pour permettre aux heureux possesseurs de lecteurs compatible de bénéficier de la meilleur qualité possible.

Apres de multiples essais il semble que VideoBuilder n'accpte pas de joindre les fichiers MP4 au DVD.

Existe-t-il un process particulier pour cela?

Merci par avance pour vos réponses.

cordialement,

Gilbert83

Link to comment
Share on other sites

Gilbert,

Ce forum utilise uniquement l'anglais (This forum uses only English). Please post in English. Note that you can use online translation tools such as Google translator (as I have done to provide my reply and the translation of your post below). There are also well-established French-language forums that you might find helpful. One that I am a member of is www.diapositif.net. There are others.

Gilbert's original post.

Hello,

I'm a fan of PTE for high quality rendering, multiple possibilities, and I welcome any development team (Igor and his team) for their wonderful work.

I would like to create a DVD and add the same video in MP4 format (better quality) to enable the lucky owners of compatible readers to enjoy the best possible quality.

After multiple tests it seems that VideoBuilder n'accpte not attach files to MP4 DVD.

Is there a particular process for that?

Thank you in advance for your answers.

Sincerely,

Gilbert83

regards,

Peter

Link to comment
Share on other sites

Bonjour,

Je suis fan de PTE pour la grande qualité du rendu, les multiples possibilités et je salue toute l'équipe du développement (Igor et toute son équipe) pour leur fabuleux travail.

Je voudrais creer un DVD et ajouter la même vidéo en format MP4 ( meilleur qualité) pour permettre aux heureux possesseurs de lecteurs compatible de bénéficier de la meilleur qualité possible.

Apres de multiples essais il semble que VideoBuilder n'accpte pas de joindre les fichiers MP4 au DVD.

Existe-t-il un process particulier pour cela?

Merci par avance pour vos réponses.

cordialement,

Gilbert83

GILBERT

the forum is set up by the ownwer Igor to use English

using google translator at

http://translate.google.com/#

French to English translation

Posted Today, 6:14 AM<br closure_uid_i6k7ce="146"> Hello,<br closure_uid_i6k7ce="147"> I'm a fan of PTE for high quality rendering, multiple possibilities, and I welcome any development team (Igor and his team) for their wonderful work.<br closure_uid_i6k7ce="148"> I would like to create a DVD and add the same video in MP4 format (better quality) to enable the lucky owners of compatible readers to enjoy the best possible quality.<br closure_uid_i6k7ce="149"> After multiple tests it seems that VideoBuilder n'accpte not attach files to MP4 DVD.<br closure_uid_i6k7ce="150"> Is there a particular process for that?<br closure_uid_i6k7ce="151"> Thank you in advance for your answers.<br closure_uid_i6k7ce="152"><br closure_uid_i6k7ce="153"> Sincerely,<br closure_uid_i6k7ce="154"> Gilbert83

ken

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...